Sunday, October 01, 2006

~tagged~ by shenShen
hehe

Alright. I know I'm suppose to be studying instead of blogging aimlessly now. (jess..jess... tsk tsk tsk)
Carol is gonna call me anytime on the phone again to get me off the com.
Gotta make this fast. *scoff* hehe

.:start to:.
1.) Put your music player on shuffle.
2.) Press forward for each question.
3.) Use the song title as the answer to the question.
4.) NO CHEATING!!!

Warning: The match of questions and answers may not make sense...

1) How am I feeling today?
Blink 182 - I miss you (hmmm..I think so...maybe...) *get off the com to check for msgs on my hp*
hehe..got msg...

2) Where will I get married?
Vertical Horizon - Everything you want (so i guess it depends on other person..personally i would want Italy..)

3) What is my best friend's theme song?
Butch Walker - Mixtape (eh..this is a love song le..song title doesnt make sense..meaning i treat my best friends like lovers?...shiny dont perasan..)

4) What was highschool like?
Vervepipe - The Freshman (FYI : I'm (back in) STILL in highschool unlike u guys who ditch me there *hmph!*)
-no comment--period-

5) What is the best thing about me?
Goo Goo Dolls - Better Days (YES! This means - YOU WILL FIND BETTER DAYS AFTER MEETING ME!!! hehe)
Right guys? "I'm so jealous of you guys le...cuz you have such a great friend -- ME!"
(too much le you jessica loke...swt..)

6) How is today going to be?
Fall Out Boy - We're going down (Uh oh...bad bad sign...change song change song...)

7) What is in store for this weekend?
Imogen Heap - Speeding cars ( meaning? do i get to speed cars and get another saman? *choi! touch wood (ley yeem's head)* OR watch F1? OR dream about all that cuz I know its gonna be all studying...)
Jess fast fact : I dont watch F1. So nice to watch those cars go round n round in circles??!!

8) What song describe my parents?
Jack Johnson - Banana Pancakes (What in the world.... My parents are like banana pancakes..) (Anyway it's a relaxing song and my parents are quite relaxed people)
Example :
Mum : Jess! watch this show..aahahahah...so funny...hahahaha
Jess : HUH??! I got SPM PHYSICS PAPER TOMORROW!

9) How is my life going?
Teriyaki Boyz - Tokyo Drift (fast & furious) (err...think so kua...)

10) What song will they play at my funeral?
John Mayer - Dreaming with a broken heart (awww...I know how sad you guys would be when I'm gone...)
(damn SS man you jess !!!)

11) How does the world see me?
Shayne Ward - No promises (eh..I'm not so bad la...)

12) What do my friends really think of me?
OMG.... Pinky and the brain theme (knew i should have delete the song after mpt)
My friends think I'm pink with a brain...

13) Do people secretly lust after me?
hold it...let me answer first.. YES!!!!
And now the mp3 has spoken ----- Jim Brickman - Secret Love (see I told you!) hahahahahahaha

14) How can i make myself happy?
The verve - Bittersweet Symphony ( i guess i might cheer up after listening to this song )

15) What should i do with my life?
Fergie - London Bridge ( O-H--M-Y--G-A-W-D-D-D-D) (No thanks le..although after knowing you people secretly lust after me hehe)

16) Will I ever have children?
Howie Day - Collide (is it a yes or no? you guys decide le...too lazy to interpret)

17) What is some good advice?
Train - Meet Verginia ( meet Jessica should be more likely hehe )

18) What do I think my current theme song is?
Vanessa Carlton - White Houses (dont make sense..change song and see..)
Vanessa Carlton - Who's To Say (ermm..give up le...this song is pretty good)(dont let people judgements get to u)

" How much do what people say matters? "
" Well..that depends.. How much are they paying you? "

19) What does everyone think about my current life?
Justin Timberlake - Sexy Back (I'm bringing sexy back..YEAH!)
Gawd...I'm so in love with this song!!! JT IS LIKE SO HOT IN THE VID!!!
Anyway the answer to the question is :
Everyone thinks Jess current life is so HOT & SEXY !!!

20) What type of style men do u like?
Justin Timberlake.....
Fall Out Boy - A little less sixteen candles, A little more touch me
(err...No thank you larrr...)

21) Will you get married?
The streets - You're Fit But You Dont Know It (I'm fit for marriage but I dont know it??! What the %^*)
But the answer is yes, someday. hehe

22) What should I do with my love life?
Cat Power - I Found A Reason (alright..I'll take my mp3 advice and find a reason for my love life...*scoff*)
* I love you and I dont think there should be a reason because love simply is love*

23) Where will you live?
Josh Groban - Believe (Polar Express Soundtrack)
(YEAH!! I WILL BE LIVING IN THE NORTH POLE WITH SANTA CLAUS!!!)
Seriously I will be looking forward to it...hehe

24) What will your dying words be?
Edwin McCain - I'll Be (awww...this is such a sweet sweet song...)
---* I'll be the greatest fan of your life *--- *I love you*
Don't worry guys..I'll still be around..

25) When i'm having sex i say...
O.A.R - Love and Memories (give it another try)
Leann Rimes - I need you (yerrr...sound so porn-ish) (another try)
Jim Brickman - I will remember you (.............................)

26) When i meet a guy/lady for the first time I say...
Eve6 - Promise (Is God trying to tell me something...refer to question 11..)

27) When my parents are angry I say...
Jeff Buckley - Hallelujah (great call...)

~End of ShenShen's tag~

hehe I think saying hallelujah now would be more likely cuz ShenNi is gonna bury me after calling her ShenShen so many times..

What should I say so Shen will spare me?
Josh Groban & Charlotte Church - The prayer (what incredible timing)

Will I do good in my end year exam?
Right Said Fred - I'm too sexy [?????????]

This has been pretty fun...hehe
Think I better get to work right now.
I'm gonna tag miss shiny, carol, jessLoi..

Conclusion
1. I'm too sexy to do good in my exam.
2. You guys secretly lust after Miss (SEXY) Jessica Loke.
3. Justin Timberlake is HOT.
4. I might be Mrs Claus one day.
5. This has been a very SS post.

1 comment:

Joanne said...

god damn it so long wan your post
= =